torstai 18. lokakuuta 2012

Sairastaessa taas..

 Mistä sen tietää, että lapset ovat todella kipeitä? No siitä hiljaisuudessa. Meillä näkyy vain peittoja ja tyynyjä sekä jalkoja siellä täällä, niin ja pari väsynyttä teletappia.
Eilen tytteliä piristi kyllä pari pientä pakettia. Tätini oli kutonut ihanasta kukkakedosta kahdet sukkaparit!

Valitsin sellaisen kuvan missä ei näy tuo tytön otsa, mutta neiti hyppäsi pää edellä asfaltille lyöden päänsä naapurin remppalaatikoihin ja nyt silmienväli on auki. Niin hankala paikka ettei edes liimauksessa pysynyt yön yli. Nyt normaalisti niin söpö tyttö näyttää Mike Tysonin serkulta, nice.
Noh, tulihan taas käytyä päivystyksessä..


Lasten sairastelun takia on valvottu melkein koko yö ja tässä sitä nyt yrittää pysyä hereillä ja juoda kahvia. Soitimme papalle ja pyysimme kaikki tuomaan jotain kivaa. Joskus sairastamisessa on hyvätkin puolensa ;)

Maanantaithan ei yleensä ole niin kivoja, mutta tällä viikolla aamu oli jokseenkin onnekas. Olin viikon odottanut palkkapäivää, että raaskisin ostaa hieman tätä IHANAA juuri ilmestynyttä laulukalaa, kunnes sunnuntai-iltana huomasin sen loppuneen siitä ainoasta nettikaupasta missä sitä myytiin.. olin niin vihainen ja niin kiukkuinen. Kirjoitin eräälle ompelusivustolle siitä kuinka kiukkuinen olin ja maanantai-aamuna huomasin nettikaupan omistajan laittaneen minulle viestiä, että kangasta on lisätty myyntiin!! Olin yhtä hymyä!
Nyt tämä ihana kangas on löytänyt kotiin. En tiedä..raaskiikohan sitä edes leikata??


Ja muutama pieni tilkku muista uusista kankaista tuli mukana. Tätä pikkukiisken suunnittelemaa toistakin kangasta olen tässä jo hetken katsellut.... noh, ehkä ens palkkapäviänä sitten :D ihanan retroja ja värikkäitä
 

Ei kommentteja: