torstai 14. maaliskuuta 2013

Kesä mielessä?

Olen jo ihan asennoitunut kesän tuloon, mutta pakkasukko on näköjään eri mieltä. Aurinko paistaa ja häikäisee tänne sisälle asti...arvasit ihan oikein, olen TAAS kipeä!! Olen muutaman päivän kamppaillut aamut ja illat etten vain saisi yskäkohtausta ja joutuisi jäämään pois (bussista, junasta ja metrosta). Ukkelikin sanoi tänä aamuna, että on aika mukavaa kun olen mykkä vaikkakin väliaikaisesti?!? Mitäs se sillä tarkoitti? Töihin mennessä menen siis normaalisti 4:llä eri  vaihdolla. Ensin 2 bussilla, junalla ja sitten vielä bussilla tai metrolla :) koittakaa pistää paremmaksi.

Palaten aiheeseen, olen muutamana iltana tässä väkertänyt pikku miehelle kesävaatetta ja tällaiset sain aikaiseksi. Ei täydelliset, mutta aina voi sanoa, että silmissä hieman harottaa ;)


Ohjeet: OttoBre 3/2009
T-paita on Jungle ja housut Zoom bermudafarkut ohjeilla tehty, omin pienin muokkauksin.

Täytyy kertoa, että ikään kuin skippasin ohjeiden luvun ja tein ohjeiden kuvan mukaisesti. Jos on laiska ja omaa lukihärön niin näin voi käydä - silloin tällöin.

Kangas muistaakseni Rainbowphant ja loppuunmyyty Käpysellä. Resori ja farkunomainen kangas on tädiltäni. Se ei ole paksua puuvilla farkkua vaan sellaista kevyttä ja venyvää. 
Katsotaan mikä näiden tuomio tulee olemaan.. Kangas oli pikku miehen itse valitsemaan :) 
..ja nyt ottamaan aurinkoa ikkunaan!

Ei kommentteja: